کد خبر : 9449
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

بحران اعتماد مخاطب، معضل اصلی حوزه رسانه/ به وقت مطالبه برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان شد

بحران اعتماد مخاطب، معضل اصلی حوزه رسانه/ به وقت مطالبه برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان شد

به گزارش به وقت مطالبه از تبریز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه‌های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و … مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه‌های می‌تواند

به گزارش به وقت مطالبه از تبریز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه‌های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و … مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه‌های می‌تواند منابع رسانه‌ای مدنظر خود را تمیز و تشخیص دهد.

بحران اعتماد مخاطب معضل اصلی حوزه رسانه

وی با هشدار نسبت به عدم اعتماد مخاطب به اخبار و مطالب منتشر شده از سوی رسانه‌ها عنوان داشت: این عدم اعتماد منحصر به تقسیم‌بندی‌های نظیر رسانه‌های داخلی یا خارجی, سنتی یا مدرن و … نمی شود بطوری که حتی مخاطب اکنون بر موج سواری رسانه‌های خارجی در انتشار اخبار منفی نیز اعتماد و اعتنا ندارند.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما راه حل این معضل و گره کور آن را در روابط عمومی‌ها خلاصه کرد و گفت: روابط عمومی‌ها با تولید و انتشار مطالب تخصصی و منطبق بر نیاز مخاطب می‌تواند این فضای دردناک را به جوی مطلوب و مخاطب پسند هدایت کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم زهرا عبداللهی، خبرنگار به وقت مطالبه به عنوان  برگزیده سیمین جشنواره ارتباط‌آفرینان در بخش ارتباطات رسانه‌ای انتخاب و با اهدای تندیس و لوح تقدیر مورد قدردانی قرار داد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/س




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.