به گزارش به وقت مطالبه از تبریز، سیداحسان قاضیزاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و … مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه های می تواند منابع رسانه ای مدنظر خود را تمییز و تشخیص دهد.
بحران اعتماد مخاطب معضل اصلی حوزه رسانه
وی با هشدار نسبت به عدم اعتماد مخاطب به اخبار و مطالب منتشر شده از سوی رسانه ها عنوان داشت: این عدم اعتماد منحصر به تقسیم بندیهای نظیر رسانه های داخلی یا خارجی, سنتی یا مدرن و … نمی شود بطوری که حتی مخاطب اکنون بر موج سواری رسانه های خارجی در انتشار اخبار منفی نیز اعتماد و اعتنا ندارند.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما راه حل این معضل و گره گور آن را در روابط عمومی ها خلاصه کرد و گفت: روابط عمومی ها با تولید و انتشار مطالب تخصصی و منطبق بر نیاز مخاطب می تواند این فضای دردناک را به جوی مطلوب و مخاطب پسند هدایت کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم زهرا عبدالهی، خبرنگار به وقت مطالبه به عنوان برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان در بخش ارتباطات رسانه ای انتخاب و با اهدائ تندیس و لوح تقدیر مورد قدردانی قرار داد.
انتهای پیام/۶۰۰۱۴
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0