کد خبر : 9448
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

به وقت مطالبه برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان

به وقت مطالبه برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان

به گزارش به وقت مطالبه از تبریز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و … مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه

به گزارش به وقت مطالبه از تبریز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و … مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه های می تواند منابع رسانه ای مدنظر خود را تمییز و تشخیص دهد.

بحران اعتماد مخاطب معضل اصلی حوزه رسانه

وی با هشدار نسبت به عدم اعتماد مخاطب به اخبار و مطالب منتشر شده از سوی رسانه ها عنوان داشت: این عدم اعتماد منحصر به تقسیم بندیهای نظیر رسانه های داخلی یا خارجی, سنتی یا مدرن و … نمی شود بطوری که حتی مخاطب اکنون بر موج سواری رسانه های خارجی در انتشار اخبار منفی نیز اعتماد و اعتنا ندارند.

 

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما راه حل این معضل و گره گور آن را در روابط عمومی ها خلاصه کرد و گفت: روابط عمومی ها با تولید و انتشار مطالب تخصصی و منطبق بر نیاز مخاطب می تواند این فضای دردناک را به جوی مطلوب و مخاطب پسند هدایت کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم زهرا عبدالهی، خبرنگار به وقت مطالبه به عنوان  برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان در بخش ارتباطات رسانه ای انتخاب و با اهدائ تندیس و لوح تقدیر مورد قدردانی قرار داد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.