کد خبر : 4476
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۱۷

47 درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز

47 درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز

به گزارش به وقت مطالبه از تبریز،  علیرضا زبردست امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری دو هزار و ۶۰۷ عملیات انجام داده است که یک هزار و ۴۶۰ مورد از این عملیات‌ها به امدادونجات و یک هزار و ۱۴۷ مورد نیز در خصوص

به گزارش به وقت مطالبه از تبریز،  علیرضا زبردست امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری دو هزار و ۶۰۷ عملیات انجام داده است که یک هزار و ۴۶۰ مورد از این عملیات‌ها به امدادونجات و یک هزار و ۱۴۷ مورد نیز در خصوص عملیات  اطفای‌حریق بوده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز تماس «۱۲۵» آتش نشانی تبریز ثبت شده است.

زبردست  گفت: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی می‌شود و همچنین پنج درصد از تماس‌های دریافتی سازمان متاسفانه ایجاد مزاحمت بوده که باعث اتلاف وقت و انرژی در مجموعه می‌شود.

 وی در خصوص مدت زمان حضور نیروهای عملیات در محل حادثه خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در آتش نشانی تبریز در حدود چهار دقیقه است.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.